28. 01. 2012.

želim se probuditi u Stockholmu



... jer tamo sve ima neizblijedjele boje
od kojih ostajem bez daha, 
 jer je nebo najljepše na svijetu,
jer su oblaci k'o nacrtani
i jure brzinom od koje se ne treba gledati u vis 
zbog gubitka ravnoteže,
jer vlada neki spokoj,
jer se fizički najbolje uklapam među njih,
jer to je 'moja Indija',
jer svi imaju lijepu posteljinu,
jer sam opčinjena tamošnjim prozorima,
jer je zrak kristalan,
jer mi buja inspiracija,
jer volim Vikinge,
jer moja Gudrun kuha savršeno!
via nicety.livejournal

U domu kod Gudrun.
Ispekla je tanjure od kruha,
kako bi poslužila gustu juhu... 

Broj komentara: 11:

  1. Goranka Abramovic: Ja više ne primjećujem ni oblake, ni zrak, ni boje. Fali mi sunce i jug. Vidiš ironije! Nitko ne piše kao ti, Rea! ima li letova za sjever? Dođi, molim te. ispeći ću novu garnituru tanjura koji ne "prokišnjavaju". Samo za tebe! Kram

    OdgovoriIzbriši
  2. Možda su letovi za sjever rezervirani za proljeće...do tada sanjarim, mislim...godi mi:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najljepsi stan koji sam vidjela, po mom ukusu je potpuno! Veseli post:))) Volim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro jutro! Osvjezili ste nas ovim stockholmskim bistrim jutrom! Uživam u tom osjecaju, pozitivnom i optimisticnom! Stan je perfektan. Tekst kaže sve
    'su dvi riči' ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Željana Lorena Baković jel ' moze bolje od ovoga? ž

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetlana Pavlovic Cesic1/29/2012 04:58:00 PM

    Ioni imaju reku,volim reke i bele stanove i optimizam u sred zime kada mu vreme nije,divan tekst i divne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetlana - na isti način reagiramo:)))
    Hvala puno.

    OdgovoriIzbriši
  8. gledanje slika ovog stana, potice me na pospremanje vlastitog. nadam se da ce osjecaj ubrzo proci. osobno, rado bih se probudila u nekom omanjem, privatnom hotelu na obali egejskog mora....ah...sweet dreams...:-))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Da, L...budi potrebu za bacanjem nepotrebnih stvari, malim promjenama estetske prirode, cvijece amo tamo i slicno...i pospremanjem, jasno:)
    divno bi bilo probuditi se u sobi preko puta tvoje tamo...trebala bih odmor.

    OdgovoriIzbriši
  10. Iva Vorkapić: I ja se zelim probuditi u Stockholmu...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails